Menu Close

Aukštos kokybės mokymo priemonės

Tiriamasis darbas „Druskų hidrolizė“

2025-03-06 d. atlikome tiriamąjį darbą „Druskų hidrolizė“ , kurio metu  išbandėme naują pH jutiklį su automatizuota duomenų surinkimo funkcija, skirtą tiksliai tirpalų rūgštingumo ir šarmingumo analizei.  Laboratorinio darbo metu buvo tiriami įvairūs druskų tirpalai, tokie kaip natrio karbonatas, natrio chloridas ,  amonio chloridas, aliuminio sulfatas ir kitos druskos.

Mes lyginome naujojo jutiklio pateiktus duomenis su tradiciniais cheminiais indikatoriais– fenolftaleinu, metiloranžu, lakmusu, universaliuoju. Nustatyta, kad naujasis jutiklis užtikrina didesnį matavimo tikslumą,  leidžiantį nustatyti konkretų tirpalo pH ir yra lengvai naudojamas.

Eksperimentas ne tik padėjo geriau suprasti druskų  rūgštines ir bazines savybes, bet ir leido praktiškai susipažinti su moderniais cheminės analizės metodais.

          Enrika Aurilaitė , IVb klasė.


Priemonės ir būdai, naudojami vaikų ugdymo procese, turėtų atspindėti šio laikmečio dvasią. Šiuolaikinėje informacinėje visuomenėje plačiai paplitus technologijoms, pokyčiai, vykstantys suaugusiųjų bendruomenėje, keičia ir pedagoginių idėjų, metodų ir būdų sistemą.


Mūsų gimnazija, siekdama geresnės ugdymo kokybės, įsigijo aukštos kokybės mokymo priemonių. Šios inovatyvios priemonės padeda tenkinti pagrindinius moksleivio poreikius – ugdomi gebėjimai, plečiama patirtis, užtikrinamas pozityvių tarpusavio santykių palaikymas ir gera emocinė savijauta. Apgalvotas, saikingas ir tikslingas šių priemonių taikymas daro ugdymo procesą įdomesnį, šiuolaikiškesnį, patrauklesnį ir įvairesnį bei ugdo kūrybiškumo, pažinimo, komunikavimo, socialinę kompetencijas ir
padeda įgyti naujos patirties.

Skip to content