Mokinių projektinių darbų konferencija „ Labora (lot. „dirbk“ iš V. Kudirkos eilėraščio) “
Gimnazijoje birželio 6 dieną vyko konferencija „Labora“, kurios dalyviai buvo I – II klasių gimnazistai. Siekiant ugdymo proceso metodų įvairovės, nuo 2017 m. gimnazijoje organizuojami projektiniai darbai I – II klasių mokiniams. Gimnazistas pasirenka vieną arba du mokomuosius dalykus ir mokytojo – darbo vadovo – kuruojamas rengia projektinį darbą visus mokslo metus. Projektine veikla siekiama pagyvinti mokymo(si) procesą, ugdyti mokinių savarankiškumą, iniciatyvumą, kūrybiškumą, atsakomybę už savo darbo rezultatus bei idėjas. Siekiama, kad kuriant projektinį darbą, mokinys įgytų naujų žinių ir įgūdžių, kuriais būtų galima pasinaudoti, rašant brandos darbą. Dėkojame mokytojams – darbų vadovams -, padėjusiems mokiniams parengti projektus. Atrinkti geriausi darbai pristatyti konferencijoje.
Nr. | Mokinys | Klasė | Darbo pavadinimas | Mokytojas |
1. | Eivina Petrauskaitė | II c | Projektinių asmenybės tyrimo metodų taikymo ypatumai | Zobėlienė Gida |
2. | Tautvydas Jonaitis | II b | Kas yra performatyvioji poezija? | Mažrimienė Rasutė |
3. | Ieva Valančiūtė | II c | Socialumas Jono Biliūno kūryboje | Mažeikienė Vida |
4. | Marija Mažeikaitė Brigita Šilinskaitė | II c | Tvarumas – žmonijos ateitis | Kubaitienė Dalia Gedeikienė Vitalija |
5. | Guoda Baldauskaitė | II a | Lietuvių liaudies mažoji architektūra Through the lens of inspirational journey of Berta Tilmantaitė. | Baubkuvienė Jolanta Eisimantienė Daiva |
6. | Eimantė Eidukaitė Ugnė Kazlauskytė | II d | Pažink XX a. istoriją per filmus | Armonas Mindaugas |
7. | Gustė Tamašauskaitė | II c | Matematika anatomijoje | Žemaitaitienė Gražina |
8. | Joris Zaikauskas | II d | Stendinio konceptinio automobilio modeliavimas | Bukauskis Vaidas |
9. | Iveta Kačinauskaitė | I b | Deminutyvai liaudies dainose | Mažrimienė Rasutė |
10. | Šarūnė Skarulskytė | I b | Kuro rūšys ir jo naudojimo pasekmės | Vasiliauskaitė Daliutė |
11. | Urtė Jorūdaitė Miglė Krompalcaitė Jurgis Bergelis | I b | Turizmas Lietuvoje | Zaikauskienė Sonata |
12. | Alicija Arcišauskaitė | I d | Pitagoro teorema | Budrienė Albina |
13. | Gustė Tamašauskaitė | II c | Oro užterštumas tiriant sniego dangą | Alminienė Jurgita |
14. | Lorena Majauskaitė | II d | Automobilių tarša Šilalės mieste | Alminienė Jurgita |
15. | Kotryna Zavjalovaitė | I d | Įdomioji istorija Ana Frank | Bijūnas Paulius |
16. | Vykintas Mylimas | II a | Mobiliųjų įrenginių programėlė „Fizzika“ | Algirdas Jasinevičius |
17. | Brigita Kurlinkutė | I a | Success story – Purple Manual | Eisimantienė Daiva |
18. | Domantas Balčiūnas | I d | Success story – The art of achievement | Eisimantienė Daiva |
19. | Vytė Kubaitytė | II a | Success story -From hobby to a career | Eisimantienė Daiva |
20. | Rimvydas Lidžius Evaldas Pocius | II b | Deutsche Autos | Meškėnienė Rasa |
Pasibaigus konferencijai įvyko dalyvių ir pranešėjų refleksija. Pristatau keletą atsakymų į vieną iš pateiktų klausimų.
Kas nustebino?
Matematikos projektas.
Vykinto M. sukurta programėlė.
Pristatymas apie BMW produkcija.
Jog Šilalė nėra labai užterštas miestelis. Fizzika programėlė. Mašinos modelis. BMW pristatymas.
Kaip mokiniai sugeba savarankiškai tirti.
Domanto Balčiūno sėkmės istorija.
Tai, kad tiek daug mokinių labai drąsiai pristatė savo projektus.
Kad projektai buvo atlikti įvairiais būdais. Labai įdomiai buvo klausytis ir stebėti.
Nustebino projektų įvairumas, jų kokybė.
Kaip viena mergina pasakojo apie savo sesę.
Mokinių pristatymų temos.
Buvo įdomiau, nei tikėtasi. Labai tikslūs ir kūrybiški metiniai projektai.
Pitagoro sąsaja su muzika. Slam’o poezija. Fizzika.
Buvo daug įdomiau nei maniau. Sužinojau naujų dalykų apie žymius žmones, literatūrą, poeziją ir kitus dalykus.
Kad egzistuoja tokie renginiai.
Direktoriaus pavaduotoja ugdymui
Alma Balčienė


Šilalės Simono Gaudėšiaus gimnazija jau ketvirtus metus dalyvauja MEPA programoje. Jos tikslas – ugdyti jaunuosius europiečius, pristatyti Europos Sąjungos poveikį ir naudą įvairioms gyvenimo sritims ir skatinti jaunus žmones būti aktyviais savo šalies ir Europos Sąjungos piliečiais. MEPA programoje ugdomos STEAM kompetencijos, ugdymo metodas paremtas gimnazistų kūrybiškumo, komunikavimo, pažinimo ir pilietiškumo skatinimu. Aktyvūs gimnazijos MEPA jaunieji ambasadoriai įgyvendina daug veiklų, kurios liečia Europos Sąjungą ir Europos Parlamentą.
Šilalės Simonas Gaudėšius gymnasium has been participating in MEPA project for 4 years now. Its goal is to educate young people in Europe, to introduce the impact and benefit of European Union to different areas of life and also encourage them to be active citizens in European Union and their country too.
STEAM competencies are developed in MEPA programme, the education is based on encouragement of students creativity, communication, cognition and citizenship.
Active MEPA junior ambassadors of our gymnasium implement many activities, which are connected with European Union and European Parliament.
Šilalės Simono Gaudėšiaus gimnazija jau penktus metus iš eilės dalyvauja Europos Parlamento biuro Lietuvoje (EPBL) koordinuojamoje programoje MEPA. Programoje gali dalyvauti gimnazijos ir profesinio mokymo įstaigos, kuriose mokosi 15-18 metų jaunimas.
„Mokyklos – Europos Parlamento ambasadorės“ STEAM projekto tikslas – ugdyti jaunuosius europiečius, pristatyti Europos Sąjungos poveikį ir naudą įvairioms gyvenimo sritims being skatinti jaunus žmones būti aktyviais savo šalies ir Europos Sąjungos piliečiais. Visus tikslus stropiai ir aktyviai vykdo mūsų mokyklos STEAM MEPA komanda. Programos metu dalyviai ne tik prisideda prie visuomenės švietimo, bet ir patys tobulėja, ugdo STEAM kompetencijas. Pagrindinė iš jų – komunikacija. Komandos nariai praktikuoja gebėjimą kurti ir suprasti žinias (faktus, požiūrius ar asmenines nuostatas) etiškai naudojantis verbalinėmis ir neverbalinėmis priemonėmis ir technologijomis. Priemonių ir formų įvairovė: parenka ir vartoja verbalines ir neverbalines raiškos priemones ir formas. Taip pat tobulinama pažinimo kompetencija – motyvacija ir gebėjimas pažinti save ir pasaulį, įgyjami suvokiant (perimant) žmonijos kultūrinę patirtį. Ji apima dalyko žinias ir gebėjimus, kritinio mąstymo, problemų sprendimo, mokėjimo mokytis gebėjimus. Dar vienas įgūdis, kurį puoselėja Mepa STEAM projektas – kūrybiškumas. Dalyviai geba tyrinėti, generuoti, kurti, vertinti sau ir kitiems reikšmingas kūrybines idėjas, produktus bei problemų sprendimus. Šis MEPA STEAM projektas puoselėja žmogiškąsias vertybes ir skatina jaunus moksleivius tapti atsakingais ir aktyviais visuomenės piliečiais.
Šilalė Simonas Gaudėšius Gymnasium has been participating in the program coordinated by the European Parliament Office in Lithuania (EPL) called MEPA for the fifth consecutive year. The program is open to gymnasiums and vocational schools attended by 15-18-year-old youth.
The goal of the “Schools – Ambassadors of the European Parliament” STEAM project is to educate young Europeans, introduce the impact and benefits of the European Union on various areas of life, and encourage young people to be active citizens of their country and the European Union. These objectives are diligently and actively pursued by our school’s STEAM MEPA team.
During the program, participants not only contribute to educating society but also develop themselves, enhancing their STEAM competencies. The primary skill emphasized is communication. Team members practice the ability to create and understand knowledge (facts, opinions, or personal attitudes) using verbal and non-verbal means and technologies ethically. They use a variety of tools and forms, selecting and employing verbal and non-verbal methods of expression.
Additionally, cognitive competence is developed—motivation and the ability to understand oneself and the world, acquired through absorbing humanity’s cultural experience. This includes subject knowledge and skills, critical thinking, problem-solving, and learning abilities. Another skill nurtured by the MEPA STEAM project is creativity. Participants learn to explore, generate, create, and evaluate creative ideas, products, and problem solutions meaningful to themselves and others.
This MEPA STEAM project fosters human values and encourages young students to become responsible and active members of society.
Veiklos:
Vakarų Lietuvos regiono kūrybinio rašymo konkurso apdovanojimai
Šių metų gruodžio 1 d. LCC tarptautiniame universitete Klaipėdoje įvyko Vakarų regiono kūrybinio rašymo anglų kalba konkurso apdovanojimai. Mūsų gimnazijai atstovavo Domantas Balčiūnas Id ir grupė IIa klasės mokinių – Gedvilaitė Emilija, Giedraitytė Vėja, Gražinskas Nedas, Kubaitytė Vytė, Tvaronavičiūtė Ugnė. Visiems dalyviams buvo įteikti padėkos raštai. Labiausiai džiaugėmės Vėjos Giedraitytės sėkme, kuriai už rašinį „Washing machine nightmare“ („Košmaras skalbimo mašinoje“) atiteko antroji vieta.
Western Region of Lithuania Creative Writing Competition Awards
December 1, 2023 at the LCC International University in Klaipėda, the award ceremony of the Western Region of Lithuania “Creative writing competition in English” was held. Our high school was represented by Domantas Balčiūnas Id and a group of IIa class students – Gedvilaitė Emilija, Giedraitytė Vėja, Gražinskas Nedas, Kubaitytė Vytė, Tvaronavičiūtė Ugnė. All participants were given certificates. We were most happy and proud with the success of Vēja Giedraitytė, who won second place for her essay “Washing machine nightmare”.
Anglų kalbos mokytoja Daiva Eisimantienė
GIS diena
Minint Tarptautinę geografinių informacinių sistemų dieną lapkričio 15 d. Vytauto Didžiojo universiteto Žemės ūkio akademija (VDU ŽŪA) pakvietė 9-12 kl. moksleivius dalyvauti tradiciniu tapusiame kasmetiniame renginyje „GIS diena“. Į renginį atvyko daugiau kaip 250 moksleivių iš 12 šalies ugdymo įstaigų, tame tarpe ir mūsų gimnazijos I kl. mokinių komanda.
VDU ŽŪA vykusiame renginyje, kuriame su moksleiviais žiniomis ir praktine patirtimi dalijosi Akademijos atstovai ir kviestiniai svečiai, susiliejo mokslo teorijos ir praktiniai sprendimai.
Praktinė renginio dalis prasidėjo moksleivių pažintimi su geografinėmis informacinėmis sistemomis (GIS). VDU ŽŪA Inžinerijos fakulteto lektorė dr. Daiva Tiškutė-Memgaudienė moksleiviams pristatė kas yra GIS, supažindino su GIS pritaikymo sritimis ir įveiklinimo galimybėmis. Moksleiviai stebėjosi plačiomis GIS pritaikymo sritimis, apimančiomis ir krašto apsaugą, ir transportą, ir žemėtvarką, žemės bei miškų ūkį. Moksleivius sudomino GIS pritaikymo gyvūnų migracijos problemų sprendimuose, stichinių nelaimių valdyme, aplinkosaugoje, inžinerinių tinklų planavime bei valdyme, dailėje, literatūroje, sveikatos apsaugoje pavyzdžiai. Klausantis Kauno SĮ „Kauno planas“ GIS vadovo Arūno Sipavičiaus pranešimo moksleiviai sužinojo, kokie GIS sprendimai taikomi Kauno mieste. Pranešimą „GIS technologijų taikymas vandens keliuose“ pristatė AB „Vidaus vandens kelių direkcija“ Hidrografijos skyriaus vadovas Linas Šilinis. Supažindino moksleivius su GIS priemonių ir technologijų pritaikymu vandens kelių srityje.
Suteikė galimybę praktiškai išbandyti GIS veikimo principus, naudojantis specialia GIS programėle „ArcGIS QuickCapture“ mobiliuosiuose įrenginiuose. Gavę užduotį moksleiviai skubėjo į lauką skaitmeninėje erdvėje fiksuoti GIS objektų – medžių, vėliavos stulpų, apšvietimo stulpų, viešojo transporto stotelių, kelio ženklų. Per mažiau nei 30 minučių moksleiviai sužymėjo daugiau kaip tris šimtus objektų.
Renginyje įgytas žinias įtvirtino interaktyvioje viktorinoje, kurioje moksleiviai rungėsi, kurie teisingiausiai ir greičiausiai atsakys į pateiktus klausimus apie GIS. Renginį vainikavo visų dalyvių laukusi saldi staigmena – tradicinis „GIS dienos“ tortas, subūręs visus renginio dalyvius bendrystei.
Fizikos mokytoja Alma Balčienė
Tiriamasis darbas ,,Dirbtinis inkstas” STEAM centre Tauragėje
Kovo 22 dieną II-III gimnazijos klasių mokiniai vyko atlikti tiriamąjį darbą ,,Dirbtinis inkstas“ į Tauragės STEAM centrą.
Darbo tikslas – tyrinėti dializės žarnos laidumą skirtingoms medžiagoms siejant su jos pritaikymu dirbtinio inksto aparate.
Mokiniai iš gautų priemonių ir medžiagų savarankiškai sukonstravo dializės maišelį eksperimentui. Kokybiniais testais nustatė nevienodą dializės membranos laidumą šlapalui, gliukozei, druskoms. Paaiškino membranos nevienodą laidumą medžiagoms ir susiejo šią jos savybę su pritaikymu dirbtinio inksto aparate. Taip pat mokiniai pademonstravo, kaip cheminės medžiagos gali sutrikdyti ląstelių plazminės membranos laidumą atlikdami bandymą su burokėliais. Mokiniai džiaugėsi, kad turėjo galimybę susipažinti su modernia biologijos-chemijos laboratorija ir galėjo atlikdami tiriamąjį darbą integruotai pakartoti biologijos kursą apie insto reikšmę, veiklą ir kas yra inksto dializė. Taip pat prisiminė ir chemijos kokybines reakcijas, kaip atpažįstami chlorido jonai, gliukozė, šlapalas.
Mokinių nuomonė:
- Buvo malonu pakeisti mokymosi aplinką. STEAM centras toks modernus, kad teko viską apžiūrinėti įremptomis bei žingeidžiomis akimis! Teko garbė pasijausti kaip tikru chemijos mokslų studentu ir prisiliesti bent prie mažytės dalelės šio mokslo įdomumo. Ačiū Jums, Mokytoja, kad suteikėte galimybę produktyviai praleisti laiką!
II b klasės mokinė Orinta Sabockytė
- Išvyka į Steam centrą tikrai paliko daug įspūdžių. Labai įdomu buvo atlikti laboratorinius darbus, ir pamatyti, kaip atrodo pati laboratorija. Manau, jog įgauta patirtis ir išmokti nauji dalykai pravers ateityje, chemijos pamokose. Džiaugiuosi turiningai praleistu laiku, ačiū labai už šią galimybę.
II b klasės mokina Paulina Šeputytė
- Mano nuomone, tokios išvykos yra labai prasmingos, padeda labiau suprasti ir įsigilinti į tai, ką mokomės. Praktinius darbus yra daryti įdomiau, nei mokytis tik teorijos.
III d klasės mokinė Vaiva Gumuliauskaitė
- Išvyka i Steam centrą buvo įdomi ir naudinga. Ten sužinojau, kad Vernier aparatas tiksliausiai nustato pH ir taip pat išmokau juo naudotis. Taip pat užtvirtinau žinias apie medžiagų pernaša. Man ši išvyka buvo įdomi ir kupina naujų įspūdžių.
III d klasės mokinė Miglė Paulauskaitė
Chemijos vyr. mokytoja Jurgita Alminienė
STEAM veiklos – „ Tvarumas – Žmonijos ateitis“
Lapkričio 10 dieną II c klasės grupelė mokinių kartu su MEPA jaunaisiais ambasadoriais atliko STEAM projekto „Tvarumas – Žmonijos ateitis“ veiklas, kuriomis stiprino pilietiškumo, pažinimo ir komunikavimo kompetencijas.
Vykome į Tauragės regiono nepavojingų atliekų sąvartyną, kur atliekų tvarkymo sk. vyr. specialistė, Kristina Majienė papasakojo apie Tauragės regiono atliekų tvarkymo centro projektus. ES lėšomis įgyvendintų ir įgyvendinamų projektų tikslas – sukurti ir plėtoti komunalinių atliekų rūšiuojamojo surinkimo, paruošimo naudoti pakartotinai ir apdorojimo infrastruktūrą, įsigyti atliekų tvarkymo sistemos tinkamam eksploatavimui reikalingas priemones – atliekų apdorojimo įrangą, konteinerius atliekų rūšiavimui, informuoti visuomenę atliekų prevencijos ir tvarkymo klausimais ir kt.
Atliekų šalinimas sąvartyne yra labiausiai nepageidaujamas atliekų tvarkymo būdas, todėl įgyvendinamomis priemonėmis siekiama kuo labiau iš mišrių komunalinių atliekų srauto išrūšiuoti pakuočių atliekas ir antrines žaliavas ir jas paruošti tolimesniam perdirbimui, išskirti maisto/virtuvės, tekstilės atliekas ir taip mažinti į sąvartyną patenkantį atliekų kiekį.
Mokiniai turėjo galimybę pamatyti rūšiavimo darbus ir taip dar kartą įsitikinti, jog rūšiuoti yra ypatingai svarbu, taip pat tai buvo puiki galimybė susipažinti su tuo, kas atsitinka su įvairiomis mūsų išmestomis atliekomis ir tuo, jog darbas šiame centre yra ganėtinai sudėtingas, todėl mums nederėtų jo dar labiau apsunkinti, ir tvarkingai rūšiuoti atliekas.
Mūsų projekto veiklos susijusios su tuo, kad kuo daugiau išmetamų tekstilės atliekų galėtume panaudoti, prikelti jas antram gyvenimui.
Gustė Tamašauskaitė, II c klasė
STEAM activities – ,Sustainability – the future of humanity‘
In November 10th students of II c class and MEPA junior ambassadors have visited the Regional waste management center in Tauragė. Their main activity is the creation and administration of the regional municipal waste management system in the territory of Tauragė county and the implementation of the municipal waste management system development project in Tauragė region and the supervision of its implementation.
During the visit students were educated with main waste management skills: handling, collecting, disposing, storage, transporting, recycling, dumping.
The main goal of our STEAM project is to reuse various second hand material to make shopping bags, which will be handed out to school teachers and local people in our city Šilalė.
Kovo 2 diena chemijos mokytoja Jurgita Alminienė ir biologijos mokytoja Danutė Žiauberienė dalyvavo Tauragės STEAM centre, konsultacijoje dėl tiriamųjų darbų. Mokytojos džiaugiasi galimybe pabūti mokinių vietoje ir atliko praktinį užsiėmimą ,,Pipetavimas”. Praktinio metu naudojome automatines mikropipetes, centrifugą ir skaičiavome absoliučiąsias paklaidas mikrolitrais. Su nekantrumu laukiame sekančių praktinių tiriamųjų darbų Tauragės STEAM centre su gimnazijos mokiniais.
Chemijos vyr. mokytoja Jurgita Alminienė
Kovo 9 dieną fizikos mokytojai: Alma Balčienė ir Raimundas Krompalcas dalyvavo, Tauragės STEAM centre, konsultacijoje dėl fizikos/inžinerijos ir alternatyviosios energetikos tiriamųjų darbų. Susipažinome su alternatyviosios energetikos maketais ir priemonėmis, tiriamaisiais darbais. Laukiame sekančių praktinių tiriamųjų darbų Tauragės STEAM centre su gimnazijos mokiniais.



Paauglių miego ypatumai
Šilalės Simono Gaudėšiaus gimnazijos 1c klasės mokinė Ieva Valančiūtė
Santrauka | Sleep and sleep disorders |
Aprašymas | This work is about sleep and sleep disorders among teenagers. |
Motyvacija ir tikslai. | The purpose of this work is to get to know what happens to the human brain during sleep, to make a survey among ninth and twelfth grade students about their sleep quality. Also to find out why sleep is necessary for our body, what consequences occur when a person suffers from sleep disorders. The topic is relevant, because we spend a significant amount of time sleeping, and sleep itself affects us and our health. |
Įgyta patirtis | A survey about student’s sleep quality showed that: About 37% ninth graders and 50% twelth graders sleep too little, as a result of which most young people – even 80 percent of seniors – feel tired after a night’s sleep. Many respondents do not have a constant sleep pattern. Attention should be drawn to the fact that 20 percent of students mentioned that they need medicine in order to fall asleep. In older school age, there are more students who have difficulty falling asleep. |
Integruotos istorijos-lietuvių kalbos-pilietiškumo pagrindų pamokos teminis planas Kelias į laisvę per Knygą II b klasė
Klasė, dalykas | II klasė, istorija, lietuvių kalba, pilietiškumo pagrindai |
Ugdomos kompetencijos | Pažinimo: Identifikuoja problemas ir sprendimų idėjas. Sprendžia problemas ir įgyvendina idėjas. Kūrybiškumo: Renka, sieja ir kritiškai vertina kūrybai reikalingą informaciją. Dalinasi žiniomis, kūrybinėmis idėjomis, patirtimi. Pilietiškumo: Suvokia piliečio ir valstybės santykį, save sieja su valstybe, žino ir paaiškina pagrindines piliečio teises ir pareigas, yra nusiteikęs prisiimti atsakomybę už valstybės ir visuomenės raidą. |
Pasiekimai iš bendrųjų programų | Nuostatos Vertinti skaitymą kaip asmeniškai svarbią veiklą, teikiančią galimybę patirti skaitymo malonumą, prasmingų išgyvenimų, ugdytis vaizduotę, mokytis. Noriai skaityti įvairaus pobūdžio tekstus ir dalyvauti juos aptariant. Gebėjimai, žinios ir supratimas Ugdyti suvokimą, jog prasidėjęs tautos rusinimas buvo skaudus smūgis lietuvių kultūrai. Parodyti knygnešių pasiaukojimą,nelegalios spaudos platinimo kelius ir knygnešių draugijų veiklą. Stiprinti tautinę savimonę-formuoti konstruktyvų požiūrį į Lietuvos valstybę, suvokti Lietuvos ir lietuvių tautos tautinį ir kultūrinį identitetą.. |
Pamokos tema | Kelias į laisvę per Knygą. |
Pamokos uždavinys (-iai) | Mokiniai pasinaudodami įvairių autorių tekstais, dokumentais, skaidrėmis ir iliustracijomis: Ugdys suvokimą, kad LDK Statutai, pirmos lietuviškos knygos, S. Daukanto ir J. Basanavičiaus kultūrinė ir politinė veikla bei sovietinio laikotarpio lietuviški leidiniai padėjo Lietuvai išlikti ir tapti Nepriklausoma valstybe. |
Priemonės | Tekstas (duotos ištraukos), kompiuteris, popierius, rašikliai, užduočių lapai. Video: (https://www.youtube.com/watch?v=q1zmsOKrw-U). |
STEAM veikla „ Gidų studija“
Ilgalaikio integruoto anglų kalbos, matematikos ir geografijos projekto „Gidų studija“ dalyvių susitikimas su Šilalės gidų asociacijos pirmininke Rima Norviliene. Spalio 12 dieną įvyko STEAM veiklos „ Gidų studija“ užsiėmimas, kuriame dalyvavo Šilalės gidų asociacijos pirmininkė Rima Norvilienė. Per užsiėmimą mokiniai sužinojo, Šilalės savivaldybės lankytinų vietų Top 10, domėjosi kokių savybių reikia žmogui, kuris nori būti gidu. Rima Norvilienė savo kalboje papasakojo, kad gido darbas turi tiek teigiamų, tiek neigiamų ypatybių.
Susitikimo pasibaigė viktorina, atsakiusieji į klausimus apdovanoti žemėlapiais, kuriuose nurodytos šiaurės Karšuvos lankytinos vietos. Iš susitikimo mokiniai gavo žinių apie gido profesiją ir apie turistinio maršruto sudarymą, todėl jiems bus lengviau pasiekti užsibrėžtą projekto tikslą – sukurti įdomų turistinį maršrutą po Šilalės savivaldybę ir vesti ekskursiją gimnazijos bendruomenės nariams.
Anglų kalbos mokytoja metodininkė Daiva Eisimantienė
Geografijos mokytoja metodininkė Dalia Kubaitienė
Matematikos mokytoja metodininkė Sigita Milašiūtė