Menu Close

Įtrauki kultūra

Psichosocialinės veiklos: geroji praktika Šilalės Simono Gaudėšiaus gimnazijoje. traukusis ugdymas: gimnazistai gilina žinias apie skirtingus poreikius

Iki 2024 m. įsigaliosiančių Švietimo įstatymo pakeitimų, numatančių ugdymo įstaigose įtvirtinti įtraukties principus, kad specialiųjų poreikių turintys vaikai kartu su tipinės raidos bendraamžiais sėkmingai mokytųsi bendrojo ugdymo įstaigose, liko visai nedaug. Šilalės gimnazistai nuolat diskutuoja ir gilina žinias apie skirtingus poreikius, sunkumus, kurie gali užklupti bet kurį bei pagalbą ir toleranciją kitam. Diskusiją veda gimnazijos psichologė Jurgita Gedeikienė.

 

Ugdomos moksleivių kompetencijos:

  • Pažinimo: suvokia įtraukaus ugdymo tikslus ir uždavinius, geba paaiškinti inkliuzijos specifiškumą. Žino raidos, asmenybės ir kt. sutrikimų specifiškumą. Geba kelti klausimus ir rasti atsakymus apie save ir kitus.
  • Kultūrinė: mokėsi išvengti stereotipinio mąstymo, išankstinių nuostatų.
  • Komunikavimo: didino gebėjimus užmegzti socialinius santykius su skirtingais žmonėmis, įvairiomis priemonėmis.
  • Socialinė, emocinė ir sveikos gyvensenos: stiprino pasitikėjimą savimi bei savo empatiškumą, toleranciją. Mokėsi apibūdinti ir vertinti savo ir kitų emocijas.
Skip to content