Atvira integruota anglų k. ir biologijos pamoka „Biologinės įvairovės išsaugojimas“ II a kl. 2024-01-16
Anglų k. mokytoja Daiva Eisimantienė ir biologijos mokytoja Gida Zobėlienė 2024 m. sausio 16 d. II a kl. mokiniams vedė pamoką „ Biologinės įvairovės išsaugojimas“. Pamokos metu mokiniai plėtojo anglų kalbos žodyną, suvokimo ir raiškos gebėjimus ir dalyko žinias tema: aplinkosauga. Ugdomos STEAM kompetencijos: Pažinimo – susipažįsta su Lietuvos teritorijoje esamomis saugomomis teritorijomis, jų privalumais, su Šilalės rajone esančiais saugomais gamtiniais objektais. Socialinė, emocinė ir sveikos gyvensenos – bendradarbiauja su kitais mokiniais, dalinasi informacija ir padeda vieni kitiems. Komunikavimo – tinkamai vartoja gamtamokslines sąvokas. Informacinių technologijų- paruošia pristatymą, pasirinkdami ir naudodami norimą ir tinkamą programą. Kūrybiškumo- ieško būdų kaip kuo įdomiau pateikti informaciją.
Students have been improving their STEAM competencies.
Cognitive – get awareness of the existing protected areas in the territory of Lithuania and Šilalė district. Distinguish the benefits of the territories. Social, emotional and healthy lifestyles – cooperate with other students, share information and help each other. Communication – use scientific concepts and notions properly, develop English vocabulary related to the topic, perception, improve skills of exression and develop knowledge of the issue: environmental protection.
Digital – looking for and finding appropriate information, preparing slides for presentations, choosing the right program, using the Kahoot app for quizzes. Creativity – looking for ways to present information in the most interesting and creative way.
Mokiniams pamoka labai patiko, nes buvo galimybė gyvai pamatyti gimtajame rajone esančius saugomus gamtinius objektus, o dalijantis informacija su draugais buvo plėtojamas anglų kalbos žodynas.
